Alles wat u nodig hebt, zijn geweldige verpakkingen voor verkoop en goede service

Uit onderzoek is gebleken dat verpakkingen een belangrijk deel uitmaken van het klanttraject. Ze helpen de klant bij het maken van hun keuze, dragen bij aan het tevredenheidsgevoel van de klant en ze kunnen zelfs een essentieel onderdeel zijn van uw productassortiment. Nedis® producten zijn verpakt in dozen of geseald met verschillende soorten verpakkingen - geschikt voor verschillende bedrijven en klanten.

Check en double-check

Met meer dan 35 jaar ervaring kennen wij de belangrijke aspecten van verpakkingen. Zo introduceerde ons team van designers een aantal elementen om de perfecte intuïtieve verpakking te maken op basis van doelgroep. Of iemand nu online of offline koopt, beslissingen lang overweegt of vooral impulsief koopt, er zijn bepaalde soorten informatie die de klant helpen bij zijn aankoop.

✓ Geweldige foto's en afbeeldingen

De producten zijn de hoeksteen van elke doos, polybag of blisterverpakking. Geweldige foto's die een goede weergave van de inhoud van elke verpakking geven, of een venster zodat de inhoud van de verpakking goed zichtbaar is, zijn beproefde concepten. Met lifestyle-imaging kan de verpakking laten zien bij welke levensstijl, activiteit of ruimte het product past. Dit helpt de klant om zich binnen enkele seconden te oriënteren.

✓ Eenvoudige zelfkeuzepictogrammen

Elementen van slim verkopen zijn de goed zichtbare pictogrammen die we voor Nedis® hebben geïntroduceerd, of zoals we ze graag noemen; zelfkeuzepictogrammen. Elke verpakking is ontworpen met een reeks zelfverklarende, eenvoudige pictogrammen die de voordelen en belangrijkste specificaties van het product laten zien. Zo helpen ze de koper in een oogopslag bij het maken van de juiste keuze.

Voor de pictogrammen geldt een zekere structuur. De belangrijkste specificatie is eenvoudig te herkennen door zijn afmeting en kleur. Dit helpt de klant bij het vergelijken van twee of drie producten. Een ander aspect dat helpt bij het vergelijken is de weergave van het aantal eenheden dat zich in de verpakking bevindt in een pictogram. Hoe meer pictogrammen, hoe exclusiever het product in het betreffende segment.

✓ Duidelijke, meertalige beschrijvingen

Na een korte blik wil de klant mogelijk wat meer informatie voordat deze overgaat tot de aankoop. Duidelijke informatie in relevante talen kan de klant uiteindelijk over de streep trekken.

✓ QR code

Soms kan meer informatie erg handig zijn. Met Nedis® verpakkingen heeft uw klant alle informatie direct bij de hand. Na het scannen van de QR-code kan de klant meer inzichten verkrijgen en de uitgebreide online-handleiding lezen. Indien nodig wordt er altijd een snelstartgids meegeleverd in de verpakking.

Bent u wel eens een handleiding van uw product kwijtgeraakt? Of hebt u wel eens te maken gehad met een klant die in uw winkel om een handleiding vroeg? Voor deze situaties hebben we een oplossing. Via de QR-code of via deze website: www.nedis.com, vindt u altijd de originele handleiding en een FAQ, indien beschikbaar.

Doe uw voordeel met uw webshop

Al het bovenstaande geldt niet alleen voor onze verpakkingen, maar is ook toegepast voor ons digitale productaanbod. Zo kan de online-koper net zo eenvoudig het perfecte product vinden dat aan de behoeften in het dagelijks leven voldoet. Uw webshop kan net zo duidelijk, of misschien zelfs duidelijker, zijn dan een schap in een winkel.

Wilt u meer informatie over slimme verpakkingsconcepten en slim verkopen? Neem hieronder contact met ons op.