Wij bieden onze klanten betaalbare consumentenelektronicaproducten voor een eenvoudiger, gezonder en slimmer dagelijks leven en diensten met veel toegevoegde waarde. We stellen onze klanten centraal in de missie van onze klantgerichte aanpak. Hoewel we ons voornamelijk richten op B2B-klanten, ligt er ook een groeiende focus op eindklanten via marktplaatsen.

Nedis is klantgericht

Om een "high value" zakenpartner te worden, moeten wij de behoeften van onze klanten begrijpen en hun taal spreken. Deze houding komt tot uiting in onze producten, die door de klant gewaardeerd worden omwille van hun functie, design, kwaliteit en prijs. In onze communicatie in woord en beeld spreken we de taal van de klant. Diensten die de klant niet kent, niet begrijpt en niet gebruikt, zijn niet doeltreffend en worden daarom verbeterd of verwijderd. Wij streven ernaar altijd een duidelijk gedefinieerd assortiment te hebben met de juiste kwaliteit en prijzen.

Wij houden in al onze handelingen rekening met het oogpunt van de klant.

Wij focussen op elektronische consumentenproducten die in elke productcategorie centraal staan, wat niet wil zeggen dat er geen aanvullende producten voor elektronische producten kunnen zijn (bijvoorbeeld muurbeugels). Voordat wij ons assortiment aanvullen, gaan wij zo goed mogelijk na of er een behoefte van de klant bestaat en of wij toegang hebben tot de juiste verkoopkanalen, of dat in ieder geval kunnen uitwerken. Onze producten zijn een goede keuze wat betreft hun prijs-kwaliteitverhouding. Wij luisteren zo goed mogelijk naar de feedback van onze klanten om onszelf voortdurend te verbeteren.

Wij bieden onze klanten uitstekende diensten met toegevoegde waarde

Niet alleen wordt iedere professionele inkoper van Nedis-producten het hof gemaakt door veel van onze concurrenten, zij zijn zelf ook altijd klant bij bedrijven die de norm stellen op het gebied van klantervaring. In dit opzicht zullen wij hoge eisen aan onszelf stellen en zullen wij het leven van inkopers zo gemakkelijk en soepel mogelijk moeten maken. Maximaal gemak en professionaliteit zullen ons helpen ons van de concurrentie te onderscheiden. Dit omvat foutloze en betrouwbare logistiek die voldoet aan de eisen van de klant (dropshipment, speciale etikettering, enz.).

De beste service op het gebied van logistiek, masterdata, elektronisch bestellen en marketing

Wij voorzien onze klanten van foutloze en betekenisvolle masterdata en dragen deze over in alle gangbare standaarden zonder aanzienlijke handmatige inspanning. Bestellen bij Nedis kan op verschillende digitale manieren en we hechten er veel belang aan om de klant persoonlijk bij te staan indien nodig. Onze marketingafdeling bereidt communicatiematerialen zo voor dat onze reseller-klanten ze voor hun eigen doeleinden kunnen gebruiken. Daarnaast bieden wij individuele POS-oplossingen en verpakkingsconcepten als onderdeel van private label services.